Saturday, March 15, 2008

MUKHRIZ

Dengaq habaq gang gang yang dok main kayu tiga ngan Pak Lah, la ni dah tak berani rapat sangat ngan Mukhriz. Sebab musabab dia aku rasa semua orang tau lah. Periok nasik nak kena jaga dulu daripada maruah parti ka, maruah bangsa ka dan apa kejadah lagi lah.

Dengaq habaq Hishammuddin pun dah kata yang cara Mukhriz tu tak betui, walau pun desas desus ada bunyi yang menyatakan dia lah yang beri mandat untuk Mukhriz buat sidang akhbar di B'worth tempoh hari dan dia jugaklah yang nasihat Mukhriz jangan cakap apa yang sepatutnya di luahkan masa sidang akhbar tu kerana bimbangkan keselamatan Mukhriz dan juga orang ramai kerana terdapatnya ahli ahli 3 line yang dok ushar kat situ. Tunggu untuk buat kacau.

Walau camana pun, Mukhriz telah buat apa yang orang lain teringin nak buat tapi tak berani nak buat. Syabas kerana meluahkan apa yang terbuku dihati tanpa berselindung di balik tirai. Semoga UMNO buka mata dan sedar bahawa Pertubuhan tu takkan kemana kalau dok tanggung biawak hidup.

Dengaq habaq hari ni ada perhimpunan nak minta Pak Lah mengundur diri tapi tak leh konpom. Apa pun buatlah jangan menang sorak kampung tergadai sudah...

No comments: