Tuesday, March 11, 2008

KONTRAKTOR

Dengaq habaq banyak kontraktor yang dok keloh kesah dulu mengharapkan sangat lah agar kerajaan baru Kedah ni akan dapat mengagihkan tender tender kerajaan jegeri dengan lebih adil dan saksama sekarang berbanding dengan zaman pemerintahan Tok Det dulu.

Dengaq habaq dulu tender kerajaan negeri dok pi kat kaum kerabat istana saja, sampai kontraktor lain semua kebuloq dan terpaksa berhijrah untuk cari makan. Buatlah macam KM Pulau Pinang cadang agar ia nya lebih telus dan adil.

Dengaq habaq ada memba dari Jitra tadi kompom pasai Tok Det kawin ngan ratu irama Malaysia kita. Tapi kalau ada gambaq ka, surat nikah ka lagi cun lah kan. Kita boleh cerita kat semua orang. Bina mesjid ni perkara yang elok dan di tuntut oleh agama, buat apa nak sembunyi. Cuma takut Mesjid lama tak tau yang jadi payah ni. Kalau betui aku nak ucap tahniah kat Tok Det.

Dengaq habaq masa laporan akhbar dulu Noranuza kata dia kawin ngan usahawan umur 50an. Tok Det ni usahawan ka? Dia usaha untuk dapat Noraniza adalah, dan juga usaha untuk buat kekayaan...Alhamdulillah.

No comments: