Monday, March 10, 2008

BN SALAHKAN BLOG

Dengaq habaq BN menyalahkan blog diatas kekalahan depa. Aku rasa ni semua cari alasan untuk nak lindung kebodohan depa sendiri.

Itulah menunjukkan kata depa ni langsung tak ikut peredaran masa. Masih lagi nak guna media kerajaan. Berapa orang yang percaya kat suratkhabar la ni. Berapa orang yang percaya kat RTM. Berapa ramai yang percaya TV3. Akademi fantasia, One in A Million depa percaya lah.

Blog ni memberi pilihan kepada orang ramai untuk mendapat berita yang tak diluluskan oleh kerajaan dan juga untuk mendengar pendapat dari penulis tu sendiri. Ikut tak ikut atas pengundi tu saja. Pembaca blog langsung tak tau sapa yang menulis, dan depa pun bukan bodoh nak terima bulat bulat apa yang di sajikan.

Dari pemerhatian aku lah, depa masih anggap orang Kedah ni ulu dan tak ikut peredaran masa dalam penggunaan internet dan sebagainya. Depa silap lah kali ni.

Walau camanapun aku akan sentiasa update apa yang aku rasa nak kongsi dengan hampa semua. Aku akan kongsi juga apa yang aku pikiaq betui. Atas hampa la nak terima ke tak.

WASSALAM.

1 comment:

Anonymous said...

Kami rakyat Langkawi dah kena hukuman pertama apabila inginkan negara Islam. Tiket feri untuk rakyat langkawi tiada lagi potongan. Harga tiket dinaikkan oleh syarkat kroni BN sama seperti pelancong yg lain. Wakil Rakyat Langkawi kami (Nawi dan Rawi serta Datuk Paduka) bangunlah tentang kenaikan. Kalau tak. Penat sajalah orang langkawi pilih hampa.