Tuesday, August 26, 2008

RAJOO...

Deklarasi bersumpah lagi....La nie rakyat Malaysia sikit2 buat deklarasi bersumpah.. sikit2 bersumpah.. jangan sampai sumpah makan diri sudah lah...

Yang terbaru...Thagarajoo A/L Thangavelu, bekas pemandu Nallakarupan pulak buat sumpah. Bukan dalam kuil, tapi deklarasi bersumpah untuk menceritakan kepada rakyat Malaysia yang TPM Najib dan Rosmah dok buat sessi tolak bala dengan menggunakan khidmat Mr Ji, seorang bomoh dari India.

Mengikut kata Rajoo, tiap bulan semasa "Ammavasi", bila tiada bulan mengambang, maka sembahyang secara Hindu ni akan dilakukan. Siap mandi ngan susu lembu lagi. Ini sudah jadi macam cerita Ayah Pin la pulak. Aduss...apa nak jadi lah dunia ni.

Lepas dia berhenti kerja dengan Nalla, dia kerja pulak ngan Datuk Kenneth Eswaran. Mr Ji ni kira di perkenalkan oleh Datuk ni lah pada Najib. Rajoo kata Datuk Ken ni rapat ngan Najib. Kaya lah bomoh ni. Mesti dapat bayaran lumayan tu. Kalau betullah benda ni terjadi.

Kalau cerita ni mebabitkan DSAI, tentu perkataan yang pertama keluaq dari mulut dia - KONSPIRASI - Apa saja musibah yang melanda DSAI adalah konspirasi kerajaan. Kalau dai dapat AIDS sekali pun adalah konspirasi...Hahaha..jangan marah.. Saja gurau.

Najib pulak nak kata konspirasi sapa ni? Sapa yang dok sponsor cerita2 camni? Anwar ke? Hadi Awang? Kit Siang? Tun? Pak Lah mungkin?

Aduss..pening dengaq cerita ni semua. Baca lah ngan panjang lebaq kat SINI.

Salinan deklarasi boleh baca kat SINI.

No comments: