Sunday, June 8, 2008

RETREAT

Dengaq habaq ada lah satu artikel dalam NST hari ni cerita kisah MT UMNO pi berholiday sambil sembang2 kat Glemarie Resort, dok pikiaq dan bagi cadangan camana nak selesai masaalah yang dok keluaq mai satu persatu dalam UMNO. Tapi semua anggota yang hadir di suruh bersumpah tidak akan menceritakan apa yang terjadi dalam sessi sembang menyembang ni.

Dengaq habaq ada lah jugak topik dimana depa nak kena buat satu garisan pemisah antara Puteri dan Wanita UMNO. Sebab la nie tak dak langsung garisan ni dan Wanita nampak sangat ketidak sukaan nya terhadap Puteri ni..Jgn berganyang sudah.

Cerita pasai peralihan kuasa pun ada jugak, tetapi tarikhnya masih terbuka untuk Pak Lah. Terbuka untuk Pak Lah memikirkan bila dia nak calo...

Ana syok jugak baca TDM punya penerangan pasai apa Tun Salleh di tamatkan khidmat. Boleh baca kat sini. Tun ni pun, bila dah lama camni baru dia nak cerita. Tapi memang dah stail dia, mesti ada jawapan yang bernas bila orang dok tekan tekan dia. Harap harap sangat Zaid ada benda nak timbal balik dengan artikel TDM tu..Kita tunggu lah..

1 comment:

rebel without a cause said...

Kalau venue tu di Glenmarie... meeting/brainstorming mestilah laju, sebab masing-masing nak tee-off pula.. sambung brainstorming on the golf course kot... hee..hee kalau Ana macam tu lah...