Thursday, July 10, 2008

SYARIAH

Dengaq habaq Anwar Al-J dah buat lapuran ke JAWI tentang apa lagi kalau bukan kes liwat tu lah. Dia dah beralih ke Jabatan Ugama lah pulak untuk settle kan kes dia ni. Dia juga hendak orang yang tuduh dia tu menyediakan 4 saksi yang boleh memberi keterangan bahawa adegan seksual di luar tabii itu benar benar berlaku.

Ana ni susah lah nak kata apa sebab sat gi dok komen pasai hukum syariah ni ada orang yang marah. Tapi secara lojiknya, kejadian yang sebegini selalunya di buat atau diperlakukan secara tertutup dan tidak ada saksi saksi yang boleh cerita secara sahih perlakuan itu. Lainlah kalau benda tu di buat kat dalam stadium yang penoh ngan penonton.

Teringat lah jugak dulu masa ana melawat Patpong kat Thailand, jalan saja kat situ pasti ada yang panggil suruh masuk kedai depa. Kebanyakkan nya akan berbunyi camni..."Come sir, sex show, pretty girl...." Tapi ada satu tempat ni dia punya ayat tu lain macam sikit..."Come sir, boy f*** boy, big c***...boy f*** boy"....Ha kat sini kalu mesti banyak saksi. Untuk pengetahuan semua, ana tak masuk...rasa geli lah pulak...wek....

1 comment:

Anonymous said...

Zaman dah berubah, dunia dah terbalik dah.. tuduh org dalam hal kes syar'ah dah jadi mcm tak dak pa pa dah.. senang2 ja.. padahal amat berat dosa di sisi Allah tu tuduh2 tanpa bukti..

Kalau ikut hudud, tuduh tanpa bukti atau bukti lemah, silap2 yg menuduh tu kena sebat 80 kali..

Lainlah kalu yg membela penuduh tu adalah bukan islam.. tu sah sah bukan golongan pengikut Rasul SAW