Thursday, October 2, 2008

DUIT DUIT...

Dengaq habaq cerita terbaru dari web Kickdefella katanya Pak Lah dapat duit raya dari Rosmah. Betui ke tu? Kalau betui macam apa yang di katakan maka 200x jutawanlah Pak Lah ni..Kata Sheikh dia jugak dengaq habaq kata Rosmah pi jumpa Bala 2/3 hari lepas dia menghilang diri tu kat British Isle dan huloq RM5J. Biaq betui...Kalau camni kira dalam beg tangan dia tu berjuta2 lah dia dok bawa kesana kemari. Kaya sunggoh depa ni no..

Ana pun dah terbaca, maka ok gaklah kalau share ngan kalian semua. Cerita ni semua yang bestnya, Sheik minta depa yang disebut untuk menafikan, sebab dia sendiri pun tak percaya ngan source berita ini. Kita tunggu dan lihatlah samaada betui ke tak berita ni. Samaada depa nak nafi atau depa nak buat diam saja.

Dulu depa dok cerita kata ada konspirasi nak bagi Najib jatuh, dan kemungkinan besaq PM ada sangkut paut. Depa kata gak PM sekongkol ngan DSAI. Depa kata lagi yang PM lebih suka DSAI naik dari Najib. Betui ke dak tak taulah nak kata. Ana pun dengaq habaq saja...Jangan buat fitnah..ana tak bersalah..

Kita tengok sajalah apa nak jadi, tak tau lagi kesudahan nya. Best betui cerita ni. Sentiasa suspens. Ada saja karektor baru yang muncul.

No comments: